Vítejte v obci Želeč v Olomouckém kraji
Obec Želeč
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Úterý 8:00 - 12:00   13:00 - 17:00
    Čtvrtek 8:00 - 12:00   13:00 - 15:30
    Pátek 8:00 - 12:00
  2. Telefonické podání: 582 370 254
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@zelec.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Želeč, Želeč 62, 798 07 Brodek u Prostějova

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Úterý 8:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Čtvrtek 8:00 - 12:00   13:00 - 15:30
Pátek 8:00 - 12:00

Telefonické podání: 582 370 254
Poštou na adresu: Obecní úřad Želeč, Želeč 62, 798 07 Brodek u Prostějova
Elektronicky na e-mail: obec@zelec.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: nwebjs5
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřad
  • Poštou na adresu Obecní úřad Želeč, Želeč 62, 798 07 Brodek u Prostějova
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

100,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,50 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

15,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Výroční zpráva o poskytování informací

Přijaté žádosti v roce 2024

       1.   Žádost přijata dne :    24.4.2024    

             Žádost vyřízena dne : 26.4.2024

             Obsah žádosti:            Žádost.pdf

             Odpověď:                   Odpověď.pdf

                                                 Příloha 1.pdf

                                                 Příloha 2.pdf

                                                 Příloha 3.pdf

                                                 Příloha 4.pdf

 

       2.  Žádost přijata dne:     31.10.2024

            Žádost vyřízena dne:    7.11.2024

            Obsah žádosti:             Žádost.pdf

            Odpověď:                    Odpověď.pdf

 

Přijaté žádosti v roce 2023

       1.   Žádost přijata dne :    30.10.2023    

             Žádost vyřízena dne : 30.10.2023

             Obsah žádosti:            Žádost.pdf

             Odpověď:                    Odpověď.pdf

                                                 Příloha.pdf

 

Přijaté žádosti v roce 2022

       1.   Žádost přijata dne :    6.4.2022    

             Žádost vyřízena dne : 13.4.2022

             Obsah žádosti :           zadost_178_2022_Ama.pdf

             Odpověď:                   odpoved_178_2022_Ama.pdf

 

Přijaté žádosti v roce 2019

       1.   Žádost přijata dne :    19.8.2019    

             Žádost vyřízena dne : 9.9.2019

             Obsah žádosti :           356_Domistav_106

             Odpověď:                   356 - Domistav

 

Přijaté žádosti v roce 2018

       1.   Žádost přijata dne :    19.11.2018    

             Žádost vyřízena dne : 19.11.2018

             Obsah žádosti :           Zadost 405/2018

             Odpověď:                   Odpoved 405/2018

       2.   Žádost přijata dne :    21.11.2018    

             Žádost vyřízena dne : 21.11.2018

             Obsah žádosti :          Zadost 409/2018

             Odpověď:                   Odpoved 409/2018

 

 

Přijaté žádosti v roce 2017:

      1.   Žádost přijata dne :    17.2.2017    

             Žádost vyřízena dne : 20.2.2017

             Obsah žádosti :             Istav_Media_2017

             Odpověď:                     Odpoved - Istav Media

 

    2.   Žádost přijata dne :    30.3.2017    

             Žádost vyřízena dne : 31.3.2017

             Obsah žádosti :           zadost 116/2017

             Odpověď:                      Odpoved 116/2017

 

    3.   Žádost přijata dne :    20.6.2017    

             Žádost vyřízena dne : 12.3.2017

             Obsah žádosti + odpověď:   CMS         

 

    4.   Žádost přijata dne :    10.7.2017    

             Žádost vyřízena dne : 25.7.2017

             Obsah žádosti:   REMA_AOS

             Odpoveď:   0249 - REMA AOS

 

     5.  Žádost přijata dne :    17.8.2017    

             Žádost vyřízena dne : 18.8.2017

             Obsah žádosti:   Kross_zadost

             Odpoveď:  Kross_odpoved

 

      6.  Žádost přijata dne :    11.9.2017    

             Žádost vyřízena dne : 12.9.2017

             Obsah žádosti + odpověď:   CODES CZ

             

 

Přijaté žádosti v roce 2016:

      1.   Žádost přijata dne :    11.2.2016    

             Žádost vyřízena dne : 18.3.2016

             Obsah žádosti :            zadost_Istav

             Odpověď:                      Istav_Media

Přijaté žádosti v roce 2015:

      1.   Žádost přijata dne :    19.1.2015    

             Žádost vyřízena dne : 30.3.2015

             Obsah žádosti :            Zadost_BM1

             Odpověď:                      Odpoved_BM

 

      2.   Žádost přijata dne :    17.3.2015    

             Žádost vyřízena dne : 30.3.2015

             Obsah žádosti :            Zadost_BM2

             Odpověď:                      Odpoved_BM

 

      3.   Žádost přijata dne :    17.4.2015    

             Žádost vyřízena dne : 11.5.2015

             Obsah žádosti :            Zadost_Heagl

             Odpověď:                      Odpoved_Heagl

 

Přijaté žádosti v roce 2014:

      1.   Žádost přijata dne :    17.7.2014    

             Žádost vyřízena dne : 17.7.2014

             Obsah žádosti :            213238658_0_Zadost_o_poskytnuti_informace

             Odpověď:                       64-Business Media CZ,s.r.o.

 

Stránky zdarma

Vytvořte si vlastní webové stránky zdarma na doméně www.zelec.cz

Registrujte se zde

22. 12. Šimon

Zítra: Vlasta

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
25 26
Odstávka elektřiny 26.11.2024
27 28 29 30
Rozsvícení vánočního stromu 30.11.2024
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5